Pnarcetin hiç endişe etmeyin ilk gebeliğinizmiş ve çevrenizdeki söyleyenlerin lafına bakmayın herkesin ki farklı ilk gebelikte doktorum 21.haftadan sonra hissedersin demişti birde yazı okumuştum gündüzleri hareket halinde olduğumuz için bebek uyurmus ve gece biz uyuyunca hareket edermiş sağlıkla gelsinler inşallah