Pnarcetin 17+0’da hissettim inanılmazdı minik minik damar atışı gibi 🥹 22’ye kadar hissedersiniz mutlaka. Her gün olmuyor bir gün bir iki kez hissediyorum bir gün hiç. Şuan 17+5’teyiz bu sabah resmen tekme show vardı 🥰 inanılmaz güzel bir hismiş Rabbim isteyen herkese nasip etsin, bizler de sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza alalım inşaAllah 🙏🏻💘