Sizdenbirii1 benim adetim 7 8 gün sürerdi bekarkende böyleydi aralıkta kürtaj oldum 5 güne düştü kanamam da azaldı.son 2 aydır 7 8 e çıktı diyebilirim.isterseniz bir kontrole gidin tabi.hatta doktora sordum ben bunu adet yumurtalıklarla ilgili dedi rahimle ilgisi yok falan dedi bilmiyorum bakalım size ne diyecekler