Gunes313 benim 11. Haftadan sonra başlamıştı öyle çok çok aşırı değildi ama 22 haftalık olduk hala ara ara kusma tiksinmeler devam ediyor hiç belli olmaz ama olmaması daha iyi tabiki her şeyden yersin rahatca mutlu olursun ayrıca kusma bulantı direkt modu düşürüyor dışarı çıkarken bile iki kez düşünüyosun 😂