Svda_tsr Selam kızlar. Sezaryen sonrası bu tanıyı alan oldu mu hiç? Rahimde ufak bi cepleşme oluşmuş dedi doktorum. Ameliyat dedi ama gözüm korktu. Daha önce yaşayan oldu mu hiç
Sucsn Bende de sezeryan sonrası detaylı usg de çıkmıştı başka bir doktor bir şey olmaz küçücük bir çıkıntı dedi ve bir şey olmadı yeniden hamile kaldım