13.haftam da önlem amacli serklaj oldum bir kaybım olduğu için 25 hafta da hersey güzel giderken 40 mm çıkan rahim ağzım 1 hafta sonra önce 27 ye bugün de 17 ye düştü dikişler henüz duruyor ama hunilesme ve acilma mevcut İzmire sevkim yapıldı dün gece hastanede yatıyorum malesef enfeksiyona bağlı olabileceğini söyledi doktorlar hali hazırda az miktar da idrar yolu enfeksiyonu vardı ve doktorum antibiyotik vermesine rağmen 10 gün sonrasında artmış bir şekilde gördük ne yapacağımı ne dicegimi bilemiyorum ki doktorlar da keza öyle kesinlikle bir şey diyemiyorlar çok kısa süre içinde de olabilir doğum 6 7 hafta sonra da diyorlar antibiyotik tedavisi başlandı damardan ciğer geliştirici vuruldu bugün nst ye giriyorum ara ara tek tük sanci çıkıyor inanın 3 aydır yatıyordum her şeyden fedakarlık etmiştim bir kaybım var aynısını yaşama korkusuyla ama şimdi tekrar aynı şeylerle karşı karşıya kaldım sizden tek istediğim dua bir de her şikayete normal diyen doktorlara güvenmemeniz ve kesinlikle ic gudulerinize güvenin bana ve kızıma dua ederseniz çok mutlu olurum Allah herkesin yavrularını bağışlasın okuduğunuz için teşekkür ederim.