Merhaba bayanlar eskisehir batikent umit hastanesinde doğum yapan yakın zaman da bayanlar var mı oda süslemesi fotograf falan yazıyor da aynisi oluyor mu nasil odalar ve yanında kac kisi kalabiliyor doğum ücreti ne kadar birde onun haricinde para alınıyor mu ?