ykaya18 Selamlar herkesee, 28 haftalık olduk nihayet kızımızın ismine karar verebildik 🫠🫠 “Derin” olacak bebişimizin ismi. Sade, kısa ve tek olsun istedik. Soyismimiz de Kaya. Nasıl buldunuz? 🌸🌸
Femay ykaya18 derin harika bir isim ya sağlıkla gelsin bebiş 💕 Derin kaya takma ad gibi olmuş iyi fikir 😅😅
RiRi22 Derin çok güzel bir isim. Ben de duru ve derin arasında kalmıştım. Duru seçtik sağlıkla gelsinler ❤️
Rabiadk Benim de kızım olsa ismini Duru koyacaktım , erkekmiş bebişimiz Uras olacak . Ayrıca Derin ismide çok güzel geliyor kulağa soyadınızla da çok uyumlu bence adıyla yaşasın güzel kız 🩷🌸
Aslihans Çok güzel bir isim sağlıkla kucağına alırsın umarım💕Benim kızın ismide Defne olacak inşallah 😍
ykaya18 gezentianne Çok tercih edilen isimlerden uzak durmaya o kadar çok çalıştım ki inanamazsınız. Buradaki tüm isim konularını okudum Google da en çok kullanılan isimleri araştırdım çok olmasın diye. Ne çok eski ne çok yeni bir isim olsun dedim derin e aslında çok rastlamadım inşallah çevremde yoğunlaşmaz 😂🤭
gezentianne ykaya18 Belki 2024-2025′lilerde çok olmaz ama oglum 2020′li okulunda 3 tane var benm bi arkdsmn eşimin başka arkdsının kızında var sanırım o dönem modaydı🤣 Kuzenimin kızı da 2019′lu o da Lidya Derin.
gezentianne ykaya18 Oglumun zamanının en popi isimleri Defne,Duru,Derin,Doğa,Mina,Arya,Alya,Alin bu arada ilk dördünü ben de beğeniyorum anlamlı🥰