Filizismail ben de varım kanama ile ilk kendini gösterdi Çok şükür şuan kanama yok ama normal doğum belki olamayacak 35+4 deyim 36+2 de alttan bakıp karar vericek doktor Çünkü bu haftalarda artık rahim ağzını kapatıp kapatmadığını göremiyorlar Alttan bakmaları gerekiyor 😐