Kızlar birkaç gün sonra eşimin doğum günü hediyesini çoktan aldım ama nasıl bi kutlama yapmalıyım aklıma fikir gelmiyor ailesiyle altlı üstlü oturuyoruz tercihim başbaşa kutlamak bana öneri verebilir misiniz siz eşinizin doğum gününü nasıl kutlardınız