Daha önce düşük yapmış olan var mı
Tunzalee38_ 1 düşükve sonrası parçadan dolayı kürtaj 1 tane de zorunlu kürtajım var
Tunzalee38_ ben yaptım kürtaj olmadım ama
Tunzalee38_ 2 düşük 2 kürtaj Allah bir daha yaşatmasın
Tunzalee38_ benimde iki düşüğüm var
Asi_07 yaa geçmiş olsun Allah tekrarını yaşatmasın
Esraa00 benimde düşük riskim var parça parça kan geliyor doktor normal dedi korkuyorum
Tunzalee38_ kaç haftalık canım şuan hala parça ve kan geliyor mu
Tunzalee38_ çok teşekkür ederim amin inşallah 🤗🤲