Mehmeteren-ve-defneninannesi 22+2 den selam herkese MART ayında doğacak olan kuzuma hastane çıkışı olarak bunları aldım Sizler neler aldınız görelim 🩷💙
Meraklojist Mehmeteren-ve-defneninannesi Bende bunları aldım sağlıkla gelsin bebeklerimiz rabbim giydirmeyi hepimize nasip etsin 🌸🌸🌸
Ervaidil Çok güzel sade ve şık canım Ben de isimli olanlardan almak istiyorum ama güvenilir bi sayfa arıyorum bildiğiniz varsa yaptırdığınız atında bakalım ya
Mehmeteren-ve-defneninannesi Ervaidil bi bakayım yaptırmadım da bi ara bende bakmıştım hatta baya uygundu bulursam atayım ☺️
Mehmeteren-ve-defneninannesi Ervaidil https://ty.gl/crezacqcfndhy bu sayfaya bakarsanız baya uygun 10 lu set 523 tl başka modellerde var
Tuyu1 Ervaidil ben trendyolda yaptırdım daha yeni satıcı ismi yzc Home çok kaliteli geldi tavsiye ederim resim nasıl eklenir bilmedim için 😀
Mehmeteren-ve-defneninannesi ozlem6060 ana sayfada sol üstte 3 çizgi var resim ekle diyor oraya yükleyin linki kopyalayıp yoruma yapıştırın
Meraklojist Ervaidil doğumum Kasım sonu olacak 4 kat müslin özellikle satıcıya sordum dört mevsime uygunmuş sipariş ettiğimde kumaşı falan o kadar güzeldi ki kalında çok içime sindi canlı daha güzel ben çok memnun kaldım
Meraklojist Mehmeteren-ve-defneninannesi https://ty.gl/oc90189k8lqjk Bu sayfadan aldım hatta indirime girmiş ben daha pahalıya aldım 1500 tl falandı aldığımda
Mehmeteren-ve-defneninannesi Tuyu1 forumun ana sayfasında solda 3 çizgi var ona tıklayın resim ekle yazıyor ona girin yükleyin Yüklenen şeyi kopyalayıp yoruma yapıştırın