Ben Şahin beye gidiyorum (mardinparkta)çok memnunum ama çok yoğun bir doktor normal doğum planladık 39+3 deyim.Ama ameliyathanesi falan nasıl oluyor tam bilgi alamadım sadece ebeyi araştırdım çok iyi diye yorumlar duydum okudum hep.Acaba normal doğum yapan var mı mardinparkta.