newyearanne benim 3 gebeligim kan uyusmazligim var düşük riskim olduğu için gebeliğin ilk haftalarinda yaptırdım bide 28 haftada yaptiracam nasipse şuan 23 haftadayim korkulacak bir durum değil içinizi ferah tutun benim kan gurubum a negatif eşimin a pozitif doğan 2 cocugumda pozitif sağlıklılar eğer bebeğiniz doğduktan sonra sizinle aynı kan gurubunda degilse24 saat içinde iğne yapmaları lazım birdahaki bebeğiniz engelli doğmasın diye ben her ikisinde yaptırdım çok şükür bir sorun olmadi