Hepinize teşekkür ederim fikirleriniz için aslında bir heves ilk evlat olunca hemen oda yapmak istiyor insan ama evimizden ancak yazın taşınma şansımız olacak Allah’ın izniyle Nisan doğum olacak sonrasında odasını yapabilirim o zaman tecrübeleriniz için teşekkür ederim tekrardan 🥰🥰🥰