Mysgnldfne İyi akşamlar bende idrar enfeksiyonu çıkmıştı agımentın antibiyotik yazdı doktor kullanmam gerektıgını söyledi ve kullandım ama içimde tedirginlik var sıkıntı olur mu bebek ıcın kullandığım ilaç hap yani bildıgınız
turkan403 Mysgnldfne kullanmasan sıkıntı olur asıl idrar yolu enfeksiyonu bende hemen hemen üç gebelikte de gecirdim şuan üç gebelikteym ve fazlasıyla var 🤦 ikinci gebelimde çok yüksekti doktor kutu bitene kadar kullan demişti doktorunuz yazdıysa kulanin tabiki geçmiş olsun
Cagldemirs Mysgnldfne merhaba bendede idrarda enf. Çıktı bende kullanıyorum doktorum kullanabilirsin dedi
myangelson Mysgnldfne hamilelikte enfeksiyon daha risklidir antibiyotikten değil enfeksiyondan korkun. Kadın doğum doktorunuz veriyorsa kullanabilirsiniz sıkıntı yok bende çok kullandım ve kullanıyorum
turkan403 Mysgnldfne yok nolucak doktorun yaziyo sonuçta kafana göre almiyosun bana iki kutu yazmıştı 🤦