Merhaba arkadaşlar,devlette sezeryan dogum yapan arkadaslar, bugun doktora gittim de 10 gün sonra gel gün vericez anestezide tetkik vs yapicak dedi, ama aşıri dalgındim tam biseyde soramadim anlayamadim benim simdi anesteziye mi randevu almam gerekiyor yoksa gebe poliklinigine mi acaba bilgisi olan varmi