AyeGlKarabulut Kızlar üçüncü gebeliğim ilkinde ilaç kullanmıyordum ikinci bebeğimi öğrendiğimde kestim bunda da kestim ama aşırı duygu değişikliği yaşıyorum diğerinde böyle değildim benim gibi olan var mı
Yamanmomy AyeGlKarabulut bıraktıgın içinmi yaşıyorsun? Hormonlar her gebelikte farklı ben 20. Haftadan doguma kadar kullandım kaygı bozuklugu yuzunden
turkan403 AyeGlKarabulut ben ilaç kullanmadim benimde üç gebelik ama modumu halimi sorma bazen cinnet geciriyorum bazen melek gibiyim ağlıyorum durduk yere bazen gülüyorum hep gebelikte hormonlardan kaynakli bence bide iki çocuk olunca sorumluluk daha çok artiyo 😵🤒
anonim001 Yamanmomy merhaba hangi ilacı kullandınız? Sanırım doğumda yaptınız bi sorun yaşadınız mı bebeğinizde 🙏
AyeGlKarabulut turkan403 çok yorucu bir süreç birde aşırı meşakkatli geçiyor benim yaşımda var 37 yaşındayım kanamam var bulantım var üstüne duygu değişimleri 😔
turkan403 AyeGlKarabulut Allah yardımcınız olsun kolay değil kanamanınz çok mu oluyo ki kaç haftalıksiniz
AyeGlKarabulut turkan403 8. Hafta kanamam Şuanda yok ama ara ara oluyor dr hemen geçmez dedi geçen hafta kalp atışını duydum bugün tekrar gideceğim bunlanti için ilaç vermişti geçmezse serum la destekleriz dedi
Yamanmomy anonim001 selectra kullandm 25 mg ama çok düşük bebegm 6 aylık olmak üzere çok şükür bi sıkıntı yaşamadm