BusraBagacci Kızlar evim kışın çok sıcak oluyor genellikle 26 derecenin altına düşmüyor.Bunun için çok kalın bir tulum almak istemiyorum, kaç tog önerirsiniz ve yenidoğanda kundak tulum mu yoksa normal tulum mu sizce?
No90 E bebek te kundaklar var fermuarlı onlardan alırsaniz size yeter. Bebeği normal giydirip bebeğin üstüne ince bişey örtmüş gibi olur. 26 derece sıcak baya. Toglu tulumlar fazla gelir