rky2 Geçen sene 16 Nisan’da ilk evladımı sağlıkla kucağıma almıştım elhamdulillah. Şimdi ikinci kez evladım olacak inşallah. Benim gibi aynı durumda olan hanımları görelim..
rky2 defnevedoruk maşallah çok güzel, ben aralarında maksimum 3 yaş fark olması gerektiğini düşünüyorum. Tabi anne yapabileceğine inanıyorsa gerçekten.
defnevedoruk rky2 bende çok fazla yaş farkı olsun istemiyordum. en fazla bu kadar fark koyabildim daha kısası beni yorardı😊
Serpilinumudu rky2 benimde oğlum 15 aylık bende 5 haftalık hamileyim inşallah yaş farkı az olduğu için zorluk çekmeyiz 🥰