vilanelle Kızlar adetime 6 gün var Birkaç gündür midem kötü ve sağ bacağımda çok şiddetli bir ağrı var.. bunlar belirti olabilir mi sizce
Asi_07 vilanelle 6 gün varken reglime gebe olduğumu öğrendim en belirgin belirtim göğüs hassasiyetiydi koltuk altıma vuruyordu ağrısı ve kasıklarımda ağrı tarzında kramplar oluyordu
mom1012 vilanelle benimde 6 gün var ve akıntım var beyaz kokusuz karnımda kramp var belim ağrıyor… bugün test yaptım ama emin değilim
Qwert2211 vilanelle benim ilk gebeliğimi komşum regle bi hafta kala söylemişti sen hamilesin gözlerin çok parlıyor demişti gerçekten baktım öyleydi bu da bi belirtiymiş ozaman duymuştum bende ilk
anneeolmkkk vilanelle benimde adetime 4 gün var yaklaşık 1 haftadır midem çok yanıyor acaba belirti mi
vilanelle Asi_07 evet ilk gebelikte benim de en belirgin şey göğüs şişkinliği ağrısıydı ama şimdi hiç yok.. muhtemelen bebek yoktur diyorum ama mide rahatsızlığım ve bu ayak olayı şaşırtıyor
zelihayaman1 benım koku hassiyeti sonra sabah bulantısı şiödide hepsıyle berabe rkusmayla devam edıyor😃🥲
mcrukiye @vilanelle cnm benimde âdete 4 gün vardı dün test yaptım çıktı ve şüphelendim tek şey midem di gerçekten çok yanıyor du ne yesem hemen yanıyor du ve bulanıyor du ondan şüphelendim tabi diğer belirtiler de vardı ama midem en öndeydi
mcrukiye @vilanelle aynn cnm göğüs hassasiyeti de var durup durup ara ara sızlıyor böyle ilk defa o yani oda bir belirti diye düşünüyorum
vilanelle mcrukiye bence asıl belirti göğüs hassasiyeti ^^ hayırlı olsun bu arada, sağlıkla geçsin🌸 bende göğüs şişkinliği yok o yüzden yoktur gebelik diye düşünüyorum
mcrukiye @vilanelle aynn cnm saol amin inşallah sizin de gönlünüze göre verir rabbim hemen öyle düşünmeyin daha bir kaç gün varmış belli olmaz son güne kadar ümitsizliğe kapılmayın
Ozgedgn1 vilanelle benimde 6 gün var adetime dün erken gebelik testi yaptım çıkmadı . En güzeli biraz daha beklemek