tugcebck38 Kızlar Merhaba 35+3 haftalık hamileyim bugün geçmeyen bir regli ağrısı gibi ağrılarım var bu haftalarda oluyor mu acaba
Makbule_199110 tugcebck38 bende aynıyım 36.5 haftaligim artık yalanci sancıları unuttunuz içinmiş bilmem ama kan leke görmedikçe korkma birde bebegin hareketi önemli tabi
Amanbedunya tugcebck38 34+5 gittim yanlış hatırlamıyorsam son kontrole. Bugün 35+2 doktorum normal artık yalancı sancılar sıklaşacak dikkat edicez geçmezse en yakın hastaneye gidip nst çektirip bana haber ver dedi
Bidemet Bende 35+6yım üşüttugumde Aşırı kasik agrisi bel ağrısı yaşıyorum havalar soğudu farkına varmiyoruz usuttugumuzun
edaa485 Makbule_199110 bana da bugün doktor bebeğin hareketlerine dikkat et, hissetmezsen hemen gel dedi. Normal herkese mi diyor yoksa bi sıkıntıdan dolayı mı demiş olabilir acaba? 35 haftalığım ben de, tedirgin oldum
Makbule_199110 edaa485 herkse diyor cnm bende de son kontrolde hareket hisetmesen gel dedi minimum 10 kez hareket etmelyms günde
edaa485 Makbule_199110 ayy gerçekten o kadar pimpirikli oldum ki artık, acaba bişey gördü de söylemedi mi diyorum. Niye böyle dedi diyorum doktordan geldiğimden beri. Herkese söylüyorsa içim rahatladı 😌 sağ salim bi doğursaydım