39+0 haftalık hamileyim kızlar. Sabah yediden beri alt karnıma feci ağrılar saplanıyor. Bazen on dakikada bir bazen yarım saatte bir. Ama çok acı verici bir ağrı dayanılmaz bişey. Ne yaparsam geçmeyen bir ağrı . Doktora gitmeli miyim? Bekliyim mi yoksa. 😥😥😟 İlk hamileliğim bu. Nişan gelmesi ya da su gelmesi yok. Napicam ben napiyim bişey söyleyin lütfen 😞😭😭