Merhaba arkadaşlar Ekim ayında kilomdan kullandım 16 ekimde de çatlatma iğnesi oldum 3 kasımda test yaptım negatif çıktı 4 kasımda adet oldum 5 kasımda akşam kahverengi lekelenmeyle adetim bitti normalde 5 6 gün adet görüyorum şuanda yok neden olmuş olabilir acaba bilgisi olan var mı yardımcı olabilir misiniz ne yapmalıyım normal mi