kubrasal99 Park yatak mı alsam yoksa direkt ahşap beşik mi alsam çok kararsızım. Siz hangisini tercih ettiniz?✨
BerivanLina kubrasal99 ben ahsap kullaniyorum her iki cocugumda kullandm bundada devam edcez ayni besikle 🥰 kademesi var buyudukce indiriyorsunuz ztn
Annegibi2006 kubrasal99 park yatak kesinlikle ben ahşap aldım 7 aylıkken ayağa kalkmaya başladı kademesi var ama boyu geçiyor yinede yatıramıyorum içinde düşecek diye park yatakların derin olanları var keşke ondan alsaymışım
Nhrr kubrasal99 Park yatak kesinlikle. İlkinde ahşap kullandım pişman oldum ayağa kalkmaya başlayınca inmeye çalışıyordu ödüm kopuyordu bişey olacak diye. Park yatakta kademeli sıkıntı yaşamazsınız.
Annegibi2006 BerivanLina benim iki kademeliydi baya da derin aslında ama boyu 68 cm ayağa kalkınca göğüsü dışarda kalıyor çokta hareketli bi bebek hemen kaldırdım yer yatağında yatıyor şuan 8 aylık ona rağmen gece mama hazırlamaya kalktığımda bile peşimden geliyor bazen geçen uyandığımda yerde buldum yere gitmiş orda uyuyor yaramaz biraz 😂
Birbebekannesi01 kubrasal99 park yatak kullanıyorum ve aşırı memnunum birgun bile ahsap alsaydım keşke demedim sizede tavsiyemdir
Asdfg2113 kubrasal99 Ben basta park beşik çok begenmiştim ama etrafımdan duyduğum kadarıyla sürekli kullansın istiyorsan tahta olanlardan tercıh et iyi olur dediler daha dayanıklı sağlam uzun ömürlü oluyormus diğer park beşikler cabuk yıpranıyormus bide görüntüsünü vs daha cok begendım tahta olanın tülü falan hoş duruyor aldığım tahtanın da kademesi vardı zaten büyüdükçe de indirebilirim
4oglanannesi kubrasal99 valla ben ebebek ve civilde olan tahta rengi besiklerden alanakadar hep park beşik derdim ama kesinlikle benim dediklerim…3 kademeli alttan bebek küçükken üstte anne yani gibi duruyor on korkuluğu aşağı inip cikiyor.bebek büyüyüp hareketlendikce kademeli indirebiliyorsun. Benimki 4 yaşına geldi en alt kademede yatak gibi yatıyor.1 ay sonra kardeşine devredecek….ister sallanan ister sallanmayan yapabiliyorsun..işin bitince alyanli topla parça parça kutula kaldir…
myangelson kubrasal99 kuzenimin eşi de kendi yengem de ahşap beşik aldı hiç kullanmadılar doğru düzgün. Ben park yatak alacağım direk
Busranurtopal kubrasal99 kesinlikle park yatak alın, oğlum asla ahşapta yatmadı, hem hantal oluyor , hem çocuk sağa sola dönerken ses çıkıyor, biz sonra park yatak aldık çok rahat ettik
Betul-97 kubrasal99 İkisini de aldım kullanıyorum ahşap beşik yatak odasında yanıma çekiyorum akşamları yan tarafını da indiriyorum geceleri emzirirken iyi oluyor. Park yatakta alt katta orada yatırıyorum dönencesi var onu çalıştırıyorum izliyor ikisinden de memnunum
Tontonunannesi kubrasal99 ben kızımda yeni çıkmıştı park beşik kullanmıştım çok memnun kalmıştık büyüyünce yatağını en alta koymuştum uyanınca bir şekilde fermuarı açıp yanıma geliyordu 😄 içinde oyun oynuyordu ben işlerimi yapıyordum etrafı bez olduğu için başını falan da çarpmıyordu.  Yine hamişim park beşik alacağım inşaAllah
gezentianne kubrasal99 Ahşap beşik 7-8 aydan sonra kullanamadm apar topar park yatak aradım. Mobilya kısmına sürekli kafasını vuruyordu ayağa kalkıyordu oglum cok hareketliydi