Bu test çok kafa karıştırıcı ve doktorlar da en düşük değerlerde bile hep risk olabilir tarzında konuşuyor. Ben de dün aldım sonucumu kafam karmakarışık. Benim sadece yaş rskim 1/750 çıktı gerisi 10000de 1den küçük değerler ama o bile kafamı bozmaya yetti