Dilanoz o haftalarda bende aynı soruyu sormustum özellikle de millet kıpırdıyomu dıye sorunca geriliyodum evet kıpırdamama durumu oluyomus yada aizin hissetmeme gibi çünkü çoğunlukla bebek uykuda oluyormus bebekten bebeğe bu durum değişiyomus benimki de uyusuk 30 olduk büyüdüğü için hissediyorum dönerken falan ama hala oyle okadar fazla kıpırdamıyo