Alyadnz33 hiç endişe etme mide bulantısı yaşamadığım gibi üşümemide normale bağlıyorum her hamile farklı oluyor bizimde demek ki üşümemiz gerekiyormuş😂 bebeğin bir sıkıntısı yok valla çok şükür geçen hafta gördüm yan gelip yatıyordu onlar bizim içimizde oldukları için ısınıyorlar bence onlar zaten bizim vitaminlerimizden ve kanımızdan kullandığı için biz böyle üşüyoruz😂 bide benim D vitaminim çok düşük