Deniz4848 Öneride bulunabilir misiniz artık korse takmak istiyorum 10 gün oldu doğum yapalı. Siz kaçıncı günde kullanmaya başladınız ?
Princess_momm Deniz4848 ilk gün takmaya başladım ama genel olarak kendinizi ne zaman hazır hiss ederseniz o zaman takın🥰 korse olarak isim şuan bilemedim ama hava alan birşey olsun terleten diyil
Hamide_00 Deniz4848 ikinci günü kullanmaya başladım eve geldikten sonra İyiki de takmışım diyorum hiç sarkmam olmamıştı
Bbuusra Deniz4848 Ben 7. Günde kullandım bağırsaklarım sıkıştı. O gece gazdan çok kötü oldum. Sonra ara ara taktım. Çok rahatsız etti beni
Deniz4848 Princess_momm çok teşekkür ederim cevap için Aslında çoktan hazır hissediyorum da korse almamıştım :) göbeğim çok kaldı toparlanamadı bu 2. Doğumda
Deniz4848 Rbdrmx @Hamide_00 İlk doğumda almıştım hiç karnım kalmamıştı bunda almak için biraz geç kaldım. Model de önerebilir misiniz?
Deniz4848 Rbdrmx göğüse kadar yüksek olanlar var onlardan mı? Oturunca katlanır mı diye emin olamadım
Kplnsyd Ben de almak istiyorum ama henüz karar veremedim tam olarak birçok çeşit var ve gebeyken doğum sonrası hangi bedeni almalıyım kestiremiyorum. Tecrübeli annelerden tavsiyelerde açığım
Kplnsyd Bbuusra ben de giyilebilir şeklinde şortlu olanlardan istiyorum ama bakalım inşaallah faydalı olani alabilirim
Deniz4848 Tutaste_ bende sorayım çünkü en son gittiğimde dikişin üstünü kapatma çamaşırla bile demişti
Rbdrmx Mhtpdrmz06 Sargı bezi olduğu için korse degmiyo canım ikincide yine öyle yapmayı düşünüyorum bantlandigi için acıya dayanaliklk olmak gerek bide
Kplnsyd Instagram da @drburakhazine bu konu ile ilgili açıklama yapmış hikayesinde, ilgilenenler izleyebilir