Snyaydm Merhaba kızlar salı günü adet olmam lazım ama dayanamıyorm acaba yarn verirsem gebelik varsa cıkar mı kanda addete 4 gün kala
Gokturkmom_ Snyaydm adete 4gün kala erken gebelik testi ile öğrenmiştim.Aynı gün kan verdim beta hcg 94 çıktı
Mavili1480 Snyaydm 4 5 gün var canım benimde silik çizgi çıktı kan verdim 11 çıktı varsa mutlaka çıkar 🌸
buzzlightyear Snyaydm benim de 4 günüm var bugün idrar testi yaptım ikinci çizgi belirdi yarına kadın doğumda randevu aldım bakalım ne çıkacak 😧
Snyaydm @Mavili1480 dün normal kasetten yapmıştm yoktu benm acaba normal kasetlerde oldugu için mi cıkmadı veya gebe deyilm diye mi anlamadım bende çe
Gokturkmom_ Alyadnz33 Sadece kişisel bilgi içeren(resim,isim vb) postlar silinmektedir.Silinmesini istediğiniz postun altında bulunan 3 noktadan bildirdiğiniz de incelenecektir 🌸
Alyadnz33 Gokturkmom_ silin demedim ki arşiv anlamında dedim arşivleyin anlamında dedim sabitleyin dedim
N135A Snyaydm erken gebelık testi al yap canım benım bı hafta vardı ben bugün onla ogrendım sonra gıttım kaset test yaptım
esrasavas Snyaydm merhaba canım çıkıyor kan testinde salgın gibi bisy yakalanmıştım ben doktora gidince öğrendim oysaki hamileymiş supriz oldu banada