Amonim Benim adet düzensizliğim olduğu için ve 8 ay boyunca testlerim hep negatif çıktığı için ihtimal vermemiştim. Adetim geciktikten 10 gün sonra ümitsizce bi test yapayım dedim ve idrar testinde aşırı belirgin bir şekilde iki çizgi çıkmıştı. 4 gün sonra da kanda betam 4755 çıkmıştı. Doktora 7 haftalıkken gitmiştim 1 hafta geç döllenme olmuş 6 haftalık bebiş demişti