atlasinannesi_ oğluö 4 yaşına girince istemeye başladım. Korunmayı bıraktık. Bide bizim ilk oğlum 10 yıl snra olmuştu. 4 ah denedik olmıcak heralde yine dedik. Hatta doktora vs gittik. Doktor bi kaç sene bekle yaşın genç dedi. Allah biliyor ya vazgeçmiştim. Ama hamileymişim zaten . 4.ayda hamile kaldım