Ftm-07 ben de 22. Haftada serklaj oldum 28-30 haftalara gelene kadar sırt üstü yatıyordum doktorum nasıl rahatsan öyle yat demişti, özellikle bacakların kalçanın altına yastık koyup yatıyordum. Bir hafta yatış pozisyonundan hiç çıkmadım sonra yavaş yavaş uzun oturmaya ve normal oturmaya geçtim.çok geçmiş olsun