bengonca dogalina ikizlerime 36+4 de doğum yaptım. 35’te hem hastane çantamı hem de kıyafetlerini yıkayıp ütüledim.
Gokturkmom_ dogalina 28.haftada yaptım iyi ki de o zaman yapmışım şuan33+3üm biraz daha ağırlaştın çabuk yoruluyorum
Miniklerinannesiyim dogalina 28de yaptım 32 de cantamı hazırladım iyiki yapmışım bel ağrım vs iyice arttı 33+6olduk