1anne2bebe Kızlar selam.😇😍Bi kaç ay önce bebek bekliyorduk hepimiz. Ben regl olunca silmiştim uygulamayı. Bu ay tekrar bekliyorum. Bat 17 kasım. Hayırlısı olsun. Sizler n’aptınız gebelik varmı ?@pandamini @igvescarim @benimhikayemm @mothercup
igvescarim 1anne2bebe ben o ay kimyasal geçirdim şimdi de hiç üstüne düşmedik taşında felan durumlarımız var ama korunmuyoruz da artık hayırlısı