zelihayaman1 merhaba annişler 13+3 kusmalrım azalsada bulantı ve koku hassihetım devam edıyor 🥲 2. kızımız olucak ama 3 hafta sınra daha netlesır eger degişmez ise😃 sizler naısksınzj
Smbemdy zelihayaman1 hersey devam ediyor bende kusma bulanti istune huzursuz ayak sendromu eklendi. Bas agrisi . Dun fetal dna verdim sonucu bekliuorum hayirlisiyla. 13+2 olduk bugun .. cinsiyetimjzj bilmiyoruz tahmin bile etmedi doktor ..
Gizemnur1111 zelihayaman1 13+4 bende benim de azaldı bulantılarım ama çok halsizim baş ağrısı var doktor erkeğe benziyor dedi bakalım bi daha kontrol netleşir inşallah
Begm_01 Ben de 12 haftalığım çok şükür iyiyim bir kaç sefer kusmam oldu çok fazla aşırı olmadı bir kaç gündür gribim onunla uğraşıyorum biraz
zelihayaman1 BabyPelargos bılantınız felan varmı kızlarda daha cok oluyo ilk kızımdada cok kötuydum hayırlısıı ins :)
BabyPelargos zelihayaman1 ay bulantı hala devam ediyor ama 2 hafta önce kustum en son 5 kilo verdim hala yiyemiyorum. Veremediğim kiloları bebişim verdirdi :) ama fena bi kabızlık sorunum var demirle iyice arttı. Siz kilo verdiniz mi
zelihayaman1 Begm_01 13+2 kız dedı ama 3 hafta daha net söylerşm dedı 2. kızım yani alısverıs yapmayın dedı ama
zelihayaman1 BabyPelargos evet malesef bende 3 kg verdım ama durdu suan aynıyım ama benı en cok yoran koku hassasiyeti ve tukurux salgısı asla yemek yapamıyorum
BabyPelargos zelihayaman1 annem ve eşim sağolsun yemekler onlardan. Koku fena zaten o mide bulandırıyor deterjan kokusu bile mahvediyor beni. Hala.
zelihayaman1 BabyPelargos synen bi an onve ins duzelırız genelde 14 den sonra rahatlanılıyır denıyır ama ben gecelri cok kotuyum sabahları bi tık iyiyim
BabyPelargos zelihayaman1 aynen ya sabah sadece su içince biraz fena oluyorum ama gece çok kötüyüm 🙁 aman sağlıkla gelsinler de dayanırız ya