Beybyi Kızlar mide yanması hafiften bazen oluyor bazen hiç bir şey yapmadan yorgun ve halsiz düşüyorum dinlenmeme rağmen geçmiyor benim gibi olan var mı
teacherandmom_ Beybyi Ben de 19+5 im birkaç gündür hafiften mide yanması oluyor. Gayet normal bebek büyüyor mideye de baskı yapıyor haliyle. Halsizlik çok şükür bende yok ama o da normaldir bence. Takviyelerinizi düzenli alıp beslenmenize dikkat edin mutlaka☺️🌸
ozgmom Beybyi 20+5 iz bizde. Benimde günüm günümü tutmuyor bazen çok yorgun hissediyorum bazen çok enerjik ☺️
Beybyi ozgmom evet bende öyleyim bazen yerimde oturmuyorum herşeyi yapıyorum bazen de böyle öyle uzanmak istiyorum