Halime_1995 o zaman sana şöyle birşey daha söyliyim tepecik devlet hastanesinin ek binası var eski şifa hastanesini kullanıyorlar kontrollere oraya git doğum olayı orda oluyor mu bilmiyorum ama özel hastane gibi ben çoğu zaman önceden beri hep o binaya gidiyorum ve mesela kalp atımı için gittiğimizde eşim de girebilir mi demiştim almıştı doktor içeri kalp atım seslerini de dinletmişti şifa nın cihazlarını kullandıkları için cihazları da iyi doktorlar da ona göre ilgileniyorlar aynı özel hastane gibi deneyebilirsin orayı da