Cagldemirs Selam kızlar benin hemoglabin değerim 3 hafta önce 11.7 iken bugün 10.9 çıktı 20 haftalığım demir 50 ferritin 60 demir bağlama 373 sizde böyle bişey yaşayan oldu mu
Defnezumramom Cagldemirs etini kemiğini sömürüyor sıpacıklar ondan kaynaklı kan ilacı başlarlar merak etme herkeste var bu durum
Ayse3478 Cagldemirs multivitamin kullanmama rağmen benimde düşük ve yaklaşık 2 aydır demir ilacı kullanıyorum sabahları bu ay kan verdim doktor yine devam doğuma kadar dedi anlıcağın çok normal bişey yani
Zeynepgmsbs61 Yeldabanu ben de talasemi taşıcısıyım ve asla yükselmiyor şuan 8,6 da kan değerlerim siz nasıl yükselttiniz bebekte bir sıkıntı oluyormu acaba 22 haftalık hamileyim 😔
Cagldemirs Defnezumramom kan ilacı başladık ama ben içemedim midem bulandırdı ishal yaptı sonra apandis ameliyatı oldum derken içemedim kan verdim sonucu görünce yaşayan var kı merak ettim teşekkür ederim cevabınız için
Defnezumramom Cagldemirs feramat diye bi kan ilacı var mide bulantısı yapmıyor deneyebilirsin istersen
Ayse3478 Cagldemirs evet canım bazı insanlarda gerekli olabiliyor b12 için iğnede kullanıyorum benim ki herşeyi sömürüyor galiba 😂
kindacute Cagldemirs bu şekilde demir yükselmesi çok zor, en az bir buçuk saat olması lazım öğünlerle çay kahve içimi arasında, en azından yükselene kadar uygulasanız fayda görürsünüz
Cagldemirs Defnezumramom teşekkür ederim defne hanım sidefere geçtik şimdi o iyi gibi ama dediğim gibi yeni başlayabildim
Ayse3478 Cagldemirs 18 yaşımda bende oldum ama gebelikte nasıl oldu acaba geçen bir forumda görmüştüm bebek büyük olduğu için alınamadı diye
bengu_10 Cagldemirs benim 6 çıkmıştı 6 haftalık hamileyken bir şey olmuyor merak etme gebelik başında normal düşmesi ilerki haftalarda Doktor’un demir ilacına da başlatıcaktır zaten
bengu_10 Ay 21 haftlaıkmışsın zaten doktoruna sor o söyler ne kullanman gerektiğini 💕 birde pekmeze limon sıkıp için sabahları yükseldiğini göreceksiniz