Nesizade05 hiç gerek yok eğer fotoğraf çekimi için gecelik tarzı istiyorsanız olabilir, doğumhaneden odaya gelince sadece pijama üstü giydiriyorlar alt kısım çıplak oluyor uyuşukluk geçene kdr öyle yatıyosunuz ztn uyuşukluğun geçmeside uzun sürüyor biraz . Ben uyuşulluk geçince pijama altımı giyip yürüyüş yapmıştım o daha rahat ertesi günde cıkış oldu zaten