Wg12 Kızlar Bugün Bi uyku bastırdı beni Saat 4 5 gibi kalktm Karnm biraz sertti elledigimde Bide nedense hareketleri az gibi geldi 38 haftalgm bu arada sonra Esime Dedmki doktoruma bi soylesemmi Acaba oda hemen yaz dedi Doktorumda gel deyince geldm Alttan muayene etti 3 cm açıklığımn olduğunu söyledi birde az kanamam varmis Ama o alttan muayenede Ben bi gittim geldm 😁 neyse bugn Yatis veriyorm.sana dedi normal doğumu bekleyecegiz yarnda bakacaz dedi Yani sezeryana donerse Oyle yapacak herhalde Yarna kadar bişeyler yapyorm odada Squat falan
Wg12 Aşırı heyecan ve stres oldm Bu zaman kadar hiç normal doğumdan korkmyordm ama Bi urkmeye basladm isler ciddiye binince 😁
Wg12 Tuzlimon1 amin inşallah sende durumlar nasl Bu arada Ben Öylesine bi geliyim dedim yatış falan Sürpriz oldu ya
Tuzlimon1 Wg12 çantanı falan götürdün müydü bari 🤭 ama daha iyi olmuş bak plansız bir şekilde olunca stres olmamışsındır 👏🏻 Bende durumlar aynı. Dün gece ara ara yalancı sancılarım vardı bugün biraz halsizim. Acaba benimkide gelmek mi istiyor ki 😂
Wg12 Tuzlimon1 valla olabilir Bende karnmda sertlik olmasa gelmezdim Eşim baktm çantayı falan herşeyi alyo hatta dedm ne alaka Bi belirtim yok alma bi gözüküp gelicez yok yok dedi Hissediyorum geliyo Aldı Allah’tan dinlememiş beni 😁
Wg12 Tuzlimon1 İkinci kez Alttan muayene edildim Hafif bi kahv Lekelenme oldu Bu muayene benim canımı çok yaktı gerçekten Hala 3 cm dedi sonra nstye baglandm yine bu sefer sancilandm hissettimde Nstde de çıktı ama daha fazla lazmmis Tabi Gece 12 de tekrar nst ye gireceğim Ama şuan sancım yok maalesef Arada oluyor sadece Yarn Ya normal ya sezeryan Bu şekilde kesin gelecekmiş bakalm
Kaddze Wg12 ay cok heyecanli rabbim saglikla hakkinizda en hayirlisi hangisiyse onu nasip etsin insallah
Wg12 Kaddze aminnnn inşallah gerçekten Çok heyecanlı umarm Hepimiz Sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alırız ✨🙏