tekrarannee93 Sabah erken randevum vardı kilosu falan gayet iyi dedi doktor ama suyun az gibi dedi 3 lt su içiyorum aslında 🥲 belki erken bir saat olduğu için bebek çiş yapmamış olabilir dedi 20 gün sonrası için çağırdı🥲 erken doğum olur mu yaşayan var mı?
Jasmine2426 tekrarannee93 bende su içemiyorum zorlanıyorum 3 litre su içsem yemek yiyemem ben . suyu hep normal su içmekle alakası var mı gerçekten bilmiyorum , erken doğum olmaz bence
tekrarannee93 Jasmine2426 ben içiyorum ama gece sabaha kadar tabi tuvalette geçiyor bilmiyorum ki erken doğum olur mı tedirgin oldum az dedi bakalım 2 hafta sonraya bir daha gidicem