zlemceylan Ssozdmr yaa canım kimyasal oldu sanırım ilk gebeliğin üstüne tekrar çift çizgi görmüşsün tebrik ederiiimm 🥰🥰❤️❤️ benim de geçen ay kimyasal oldu adetle beraber gitti bu ay bakalım bekliyorum bende 🙏🏼🙏🏼