Berrakk39999 en tuhafı benimki olabilir herhalde… Adetime 1 hafta vardı baş dönmesi vardı tansiyonum oynuyordu. Hastaneye gitmek zorunda kaldık. Aklımıza kadın doğumdan sıra almak geldi. İlk önce alttan muayene etti tam bir şey belli değil ama bir hazırlık var dedi. Kan ve idrar verdim beta HCG 140 küsur bir şey çıktı beş gün sonra sağlık ocağına kan ver 1000 küsur olursa kese gözükür dedi. Verdim. İlk keseyi gördü bebeği göremedi bir hafta sonra bebeği ondan bir hafta sonra da kalp atışını duyduk. şimdi 16 aylık bir oğluşum var