Kuebrakuecuek benimde 5 gün embriyon 7 gün test yaptım pozitif çıkmıştı sonra bı kaç tane daha yapmıştım pozitif kan gün hayal kırıklığı uğradım negatif tutmamıştı doktor ilaçlardan pozitif görünebilir dedi inşallah sizinki gerçek pozitif ve tutmuştu