Esmerannee1080 34 haftaliken normal kontrole gittim nst istedi doktor cektim gittim dogum sancilarin başlamış dedi alttan muayne etti açilma yok bu iyi durdurmak gerek dedi o gece eve geldim ertesi gun siddetli agrilarim oldu bebek kendini sert yapıp aşagı vuruyordu ve tekrar gittim doktor gel demişti gittim tekrar nst cekildim ve sancilar 100 120lerdeydi alttan tekrar muayne oldum rahimde yumuşama var dedi durdurmamiź icin serum igne vericez dedi yatişim yapildi serum verildi ciger gelistirici igne ve proloton depot ignesi yapildi sancilar duzeldı gitti eve geçtim 5 gundur o yaptigim ignenin agrisinu cekiyorum gecmiyor bugun 35 +2 gunlum gebeyim ve yine bebek sert yapiyor haraketlerini aşagıda hissediyorum yine normalmi korkuyorum
071015 Esmerannee1080 bende 35 haftalık hamileyim Pazartesi günü nst de ağrı çıktı doktor da biraz endişelendi yat dinlen bol bol su iç ağrın gelirse hemen gel evde bekleme dedi Yarın tekrar kontrole gidicem bakalım
Prensesimiz Benimde sert yapıyor ve alttan baskı hissediyorum iki hafta oldu başladı bugün 37 hafta oldum
Esmerannee1080 Meddythemama inşallah hicbisi yapmiyorum aslinda vurduğum igneden dolayi baya agirdi bari onun agrisi gecsin uyku uyumadim 1 haftadir
Prensesimiz Esmerannee1080 hayır gitmedim çünkü doğuma hazırlıyor kendini . Nişan birsey yok lekelenme yok