selam kizlar 5+5 gebeyim. ctesi gunu ilk kontrolümüz var ama bugun sag kasıgımda batma seklinde agri hissediyorum bir kac saattir bu sekilde bu durumu yaşayan var mi herhangi bir kanamam vs yok. Sadece sağ kasıkta agri hissediyorum🥹bazı yazilarda sag kasık agrısına dıs gebelik demişler ondan çok endişelendim bana yardimci olur musunuz🩷