Kızlar 20 gün önce doktorum mantar için fitil verdi kullandım. Bugün su şeklinde akıntım oldu tıpkı 20 gün önceki gibi doktoruma yazdım bir tane daha fitil kullanmamı söyledi. Tekrar etti muhtemelen. 😭 Gebelik boyunca sürer mi acaba bu durum? Başına gelen var mı? 20 günde tekrar etmesi normal mi?