Beray Kızlar 34+2 haftalık gebeydim bu gün sezaryen ile doğum yaptım ve bebeğime bişey olcak diye korkuyorum bu durumu yaşayanların iz varmı lütfen yazın biraz solunum sıkıntısı varmış kuvezde şimdi
GamzeCan Beray hayırlı olsun canım🙏🏻 Neden erken doğum oldu? 34 te genelde ciğerler gelişimini tamamlamış oluyor en fazla bi hafta kalır küvezde Allahın izniyle sen canını hiiic sıkma🙏🏻
niayk Beray Allah bir an önce hayırlısıyla kavustursun insallah. Ben de 34 haftalık doğmuşum. Biraz kuvozde kalmisim ama bir sorun olmamis icinizi ferah tutun
Beray GamzeCan cnm suyum bitmişti bide baya hareketleri azalmıştı ciğer geliştirici iğne yapmışlardı bana
Alyaveannesi Beray Allahimm size bagislasin insallah tez zmaanda al kucagina suyun bittigini doktor mu dedi