Meldagokyildiz 13 haftalık gebeyim yaklaşık 1 hafta önce aniden zonklayıcı tarzda başıma ağrı girdi ve 1 haftadır geçmedi.Yemek yerken daha çok artıyor hangi doktora gittiysem parol içmemi söylüyor ama hiç etki etmiyor.Aynı durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz
newmommmyy2 Meldagokyildiz bende dün baş ağrısından öldüm acile gittim küme baş ağrısı diye geçiyormuş kafamı duvarlara vuracaktım en son oksijen verdiler 15-20 dk parol yazdı ama içemedim güneş gözlüğümü taktım başımı tülbentle sıkıp oturdum çok çok az hafifletti ama o bile yetti belki oksijen sizdede biraz işe yarar bi acile gidip sorun isterseniz
baharhanimm Meldagokyildiz ben de aynı durumdayım tam midem bulantım geçti biraz rahat edeceğim derken 5 gündür şiddetli baş ağrısı çekiyorum 13 haftalık benim de :/
Meldagokyildiz newmommmyy2 tavsiyeniz çok teşekkür ederim meğer 20 lik dişim çıkıyormuş o ağrı yapıyormuş yardımcı olduğunuz için sağolun
Nurbl Benim 3 gündür ağrıyordu gidip parol serum taktırınca geçiyor neler deniyorum geçmez o ağrı ayda bir mutlaka olur
Meldagokyildiz Nurbl ben onu da yaptım ama geçmedi yanağım şişmişti dişimden şüphelendik meğer 20 lik dişim çıkıyormuş o yüzden oluyormuş antibiyotik verdi epey iyi geldi çok şükür
Meldagokyildiz Alyadnz33 hayır dişimden dolayı oluyormuş 20 lik diş çıkartıyormuşum sizede geçmiş olsun
Meldagokyildiz baharhanimm evet birebir aynısını yaşadım ama ben 20 lik diş çıkartıyormuşum bazı gebeliklerde 20 lik dişler sıkıntı yaratabiliyormuş.Zonklayıcı tarzda geçmeyen baş ağrısı yüze boyuna ve kola kadar vuran bir ağrı yaşanıyormuş doktor antibiyotik verdi epey iyi geldi sizinde bi dişçiye gitmenizi tavsiye ederim